Tuesday 21 November 2017

Forex Trading Millionær Pdf


Innhold Hva er Forex Hvorfor handel Forex Hvordan du skriver inn handel for fortjeneste Hvordan håndtere RISKEN RIKTIGT 11 KRITISKE STEG FOR TIDSINFORMASJON OG UTGANGSPUNKTER Psykologi og pris Handling EXPOSED Sssshhh Fortell ikke noe om dette PLUS Mine topp 5 tips for en vellykket handel Karriere Kommer Snart: The Ultimate Forex Fortjeneste Home Study DVD Program The Complete Forex Inntektssett Strategier inkludert Copyright 2010 Greg Secker og kunnskap til handling Ltd Ultimate Forex Trading Secrets 7 Kampstart Tactics til Ubegrenset Trading Profits Før vi kommer i gang. Hvem i helvete er Greg Secker Thats meg til høyre på vår handelsgulv i London, England. Jeg eier multi-million pund Knowledge to Action gruppen som driver LiveTradingFloor og Traders University - Storbritannias første multi-prisbelønte private trader coaching selskap. Weve hadde over 50 000 mennesker til stede på våre ulike handelsseminarer og workshops hvorfor. Fordi det vi lærer arbeid, lærer vi mennesker akkurat som deg hvordan du skal produsere en solid inntektshandel på aksjemarkedene og valutamarkedene, og over 90 av disse menneskene er bokstavelig talt nybegynnere som ofte starter med mindre enn 5000 Jeg lærte å handle Forex først. Faktisk har Forex alltid vært min første kjærlighet og min største kjærlighet. Alt startet tilbake i midten av nittitallet etter at jeg ble uteksaminert fra Universitetet og ble med i Thomas Cook Financial Services-gruppen, som en ung, ivrig (kanskje litt over nidkjær) dreng ut av skolen og inn i teknologidepartementet. Jeg jobbet hardt og demonstrerte aptitude og raskt innså at pengene som ble gjort på dette stedet var ikke feriebransjen, men den lukrative valutamarkedet. Og da skjedde en skjebne på nettet, ble Internettet blitt mer populært, verden ønsket å handle online, og jeg var involvert i et prosjekt kalt Virtual Trading Desk, som skulle bli verdens første internettbaserte Forex Trading-plattform som tillater treasuryavdelinger på tvers av kloden å transaksere i Forex ved å trykke på en knapp. For å gjøre dette prosjektet til en realitet, måtte jeg lære alt om utenlandsk valuta jeg trent med handelsfolk fra London, New York, Toronto, Kommer snart: The Ultimate Forex Fortjeneste Home Study DVD Program The Complete Forex Inntektssett Strategier inkludert Copyright 2010 Greg Secker og Kunnskap til handling Ltd Australasia. De lærte meg hvordan satsene ble konstruert, hva påvirket valutabevegelsene, hvordan de handlet strømmen, og en komplett insidervisning på grunnleggende innflytelser, nyheter, politikk og selvfølgelig teknisk (diagrammer). Jeg er vitne til at millioner av dollar blir behandlet og millioner blir gjort. Og jeg ble forelsket i Forex trading der og da. Innen noen måneder hadde jeg flyttet ut av teknologi, og jeg kjørte Forex trading og forretningsvirksomhet ut av Toronto, Canada for Virtual Trading Desk. Dette var en slik revolusjon i valutamarkedet, hvis du husker euroen, var ERM (valutakursmekanismen) alt å komme. Dette var før 2000 (og årtusens bug). Vi var så langt foran vår tid, vi vant flere utmerkelser for denne innovasjonen - slått i likhet med arclays og Charles Schwab vi hadde real time Forex Trading og i andre gjorde. Kommer snart: The Ultimate Forex Fortjeneste Home Study DVD Program The Complete Forex Inntektssett Strategier inkludert Copyright 2010 Greg Secker og kunnskap til Action Ltd Denne tidlige suksessen i min karriere, fikk meg tilkoblet trading Forex. Jeg kunne se hva det kunne gjøre, jeg var i ærefrykt for ren størrelse og skala. Hvis det britiske aksjemarkedet var et plaskebasseng, var dette Atlanterhavet På grunn av min suksess med Virtual Trading Desk ble jeg snart opptatt av en stor amerikanske bank (min signeringsbonus var mer enn min lønn fra min tidligere jobb og, som du kan forestille deg, mine foreldre var ekstatisk). Jeg var nå en visepresident i valutamarkedet for en stor investeringsbank (Mellon Financial Corporation) i USA, ikke dårlig for en fyr i begynnelsen av tjueårene her. Jeg var heldig nok til å jobbe rundt noen av de aller beste handelsmennene i verden hadde jeg eksklusiv tilgang til å arbeide med høydrevne Forex-forhandlere hver eneste dag. Ikke de store navnene (dvs. Soros, Buffet osv.) Du hører bandied rundt på Internett og i media - men de virkelige Forex-handlendene som roligt sliter bort hver dag, og bringer inn flere millioner dollar formuer for investeringsbankene, proprietære handelsgulv og hedgefondene de jobber for. Gjøre penger handel blomstret - og det var på dette tidspunktet jeg snublet over et konsept som førte til et komplett skifte i min tenkning. Frem til dette punktet hadde jeg jobbet hardt, jeg hadde vunnet priser for mine grader på universitetet og der var jeg på 24 med en halvfems lønn og et visepresidentskap i en stor amerikansk bank, men likevel var jeg en lønnsslave. Ja, jeg hadde gode bonuser, ja jeg hadde en fantastisk lønn, men gutten måtte jeg sette inn timene. Mens jeg hele tiden klarte å slå min lønn inn i en masse. Jeg innså at jeg, og de fleste mennesker bor i en verden der TID PENGER. Med andre ord, jo vanskeligere jobbet jeg med de mer pengene jeg laget. Spør noen hvordan å firedoble sin inntekt og deres hjerne spør. Hvordan kan jeg jobbe fire ganger hardere. Trading endret alt det for meg. Jeg lærte ikke bare å tjene penger på handel, fra mine år som jobbet på handelsgulv rundt om i verden, endret jeg min oppfatning av penger, rikdom og tid. Jeg oppdaget at når du lærer å handle med suksess, din oppfatning av å komme snart: The Ultimate Forex Fortjeneste Home Study DVD Program The Complete Forex Inntektssett Strategier inkludert Copyright 2010 Greg Secker og Knowledge To Action Ltd pengene endres for alltid. Gjennom Investering og handel (hvor pengene dine fungerer mens du ikke), innså jeg at jeg kunne få eksponentiell inntekt og at i dette tilfellet er tiden uforholdsmessig knyttet til penger. Jeg skjønte at penger tjener penger og når du ikke bare forstår det, men du vet det (betyr at du gjør det). Livet endres, det tar bokstavelig talt ny mening. Hvordan du føler deg lettere, mindre stresset, mindre bekymret, forskjellig noe uklart - den som den store kampen er over. Så jeg fortsatte å handle, lærte nye strategier, prøvde alt jeg kom i kontakt med. Jeg forsikret mine strategier med handelsmenn på jobb, på min bank og i andre banker. Jeg skjønte at teknisk analyse (pouring over charts) er for akademikere, og at strategier (spesifikke regler for å gå inn og ut av lønnsomme handler) er hva spillet handler om. Det var her pengene kom fra, og for lenge var det åpenbart for meg at jeg ikke behøvde å være lønnsleve lenger. Ikke misforstå dette var ikke lett, jeg har sikkert arene (både følelsesmessige og økonomiske) og jeg har definitivt lært på den harde måten, for eksempel har jeg ingen skam å fortelle deg at jeg brente sju handelsregnskap underveis. Vi har alle våre egne reiser å oppleve, min ledet meg til å innse at jeg kunne prøve å spille dette markedet, eller jeg kunne bruke strategier som profesjonelle bruker og som jobber. Jeg er påminnet om dette nesten hver dag. Når jeg ser på den ytre ringen av en britisk to pundsmynt, står påskriften Stående på gigantens skuldre. Ordene ble tatt fra et brev skrevet av Isaac Newton i 1676 til hans medforsker Robert Hooke, og anerkjente gjelden han skylde å andre, hvis jeg har sett det, er det ved å stå på gigantens skuldre. Betydning, den raskeste og mest effektive måten å lykkes på er å bruke verktøyene som andre har oppdaget før oss, og bruke dem til vår fordel. Jeg bestemte meg for at hvis sir Isaac Newton kan erkjenne dette, så kan jeg. Latin er nanos gigantum humeris insidentes betydning. En som utvikler fremtidige intellektuelle gjerninger ved å forstå forskningen og arbeidene som er skapt av bemerkelsesverdige Kommer snart: The Ultimate Forex Fortjeneste Home Study DVD Program Den komplette Forex Income Kit Strategies included Copyright 2010 Greg Secker og kunnskap til Action Ltd tenkere fra fortiden. Etter at jeg pensjonert fra arbeidet klokka 28, bestemte jeg meg for å sette opp et handelsgulv fra hjemmet mitt. Siden de første dagene har jeg lidenskapelig å dele hemmelighetene med alle jeg har kommet i kontakt med. I begynnelsen var det venner og familie, men før jeg visste det, hadde jeg 17 personer ute på huset mitt på salongen min, og kunnskap til handling ble født på bare 3 korte måneder. Partneren min foreslo at å se som jeg var så lidenskapelig om å lære folk å handle, bør jeg flytte studentene (kulten) ut av huset og danne en skikkelig skole og det er akkurat det vi gjorde. I dag, bare fem år senere har jeg snakket på nesten alle store markedskanaler, inkludert CNBC og Bloomberg. Jeg overskriver også de store investeringsarrangementene (IX, Euromoney og Master-Investor for å nevne noen få) og eier personlig en av de høyest mulige private handelsgulvene i London. Det sysselsetter fulltidshandlere som utfører de strategiene jeg oppdaget på mine reiser rundt handelsgulvene i verden, og som jeg nå gir til nye handelsmenn som er forpliktet til å gjøre dette arbeidet for dem også. Jeg er jevnlig invitert til å snakke sammen med velkjente personligheter som Robert Kiyosaki (Rich Dad, Poor Dad), T Harv Eker (Secrets of the Millionaire Mind) og senest Tony Blair (statsminister, Storbritannia 1997-2007). Mine siste talende engasjementer inkluderer undervisning på Anthony Robbins Wealth Mastery-program og National Achievers Congress i Asia. Kommer snart: The Ultimate Forex Fortjeneste Home Study DVD Program The Complete Forex Inntektssett Strategier inkludert Copyright 2010 Greg Secker og kunnskap til Action Ltd Suksessen til kandidatene (som kombinerer instruksjon og, viktigere, coaching) har ført til å bli skrevet om i to bøker: Bets i byen av Sally Nicoll hvor jeg forvandlet forfatterens karriere rundt, og hun tilskriver hennes handelssuksess til vårt program Instant Intuition av Anne Jirsch en velkjent psykiker som undersøkte min ekstraordinære handelsgevinst for å oppdage om det var basert på noen gud gitt gut føler eller lite kjent, men lett å bruke strategier. (hint: det er ikke det tidligere) Jeg har blitt bedt om å vise Forex Trading Tactics til mine kandidater De siste fem årene har mine studenter bedt meg om å lære dem å handel forex. De fleste av mine kandidater som har deltatt på Traders University-programmet, blir så ekspert på handel at de gir opp teknisk analyse helt. Det jeg mener her er, de handler bare strategier. Strategiene for handelslagre som jeg underviser, er legendariske, og har blitt skrevet om i bestselgere, omtalt på populære nyhetsprogrammer og TV-chat-show. Spørsmålet fra mine kandidater ble Vis oss strategiene for trading Forex. Da jeg satte meg ned for å skrive hva jeg gjør i Forex, tok det bokstavelig talt meg seks måneder. Etter å ha distillert programmet ned, så en lekperson kunne forstå det, tok det andre seks måneder. Endelig var Ultimate Forex ferdig, og de tre strategiene, nemlig: Ultimate Forex Pivots, Ultimate Forex Sniper Trade og Forex Income Generator er de tre kritiske hjørnesteinene i å skape en inntekt fra Forex markeder i dag og de sentrale strategiene til Ultimate Forex Coming Soon: The Ultimate Forex Fortjeneste Home Study DVD Program The Complete Forex Inntektssett Strategier inkludert Copyright 2010 Greg Secker og kunnskap til Action Ltd nå. For første gang noensinne har jeg bestemt meg for å tømme min tarm hvis du unnskylder uttrykket. Hittil har bare en liten gruppe fått tilgang til disse strategiene. Vi begrenser oss til å kjøre kun et lite antall seminarer per år, og alle vi underviser gjennomgår et Live Trader Coaching-program for å sikre at de starter og fortsetter å handle vellykket. Så nå vil jeg så mange mennesker rundt om i verden dra nytte av dette. I denne rapporten tar jeg noen av de viktigste prinsippene jeg har lært, og jeg vil dele dem med deg GRATIS GRATIS - Fordi ingen andre gjør det. Sjekk dette ut. Jeg har alltid betraktet meg selv som en pioner. Jeg var den første personen til å bringe profesjonell 1-til-1 handelsmannsscoaching til Storbritannia før jeg startet handelsmannssamarbeid, det var bare ett eller to aksjemarkedskursforetak du kjenner boret, mye skudd og lite stoff. Jeg har fullstendig revolusjonert den private næringsvirksomhetsbransjen i Storbritannia, og for dette fikk jeg kritisk anerkjennelse og jeg rystet etableringen. Jeg var også den første (og fremdeles) handelspedagogen som satte nakken i blokken ved å lansere en LIVE handelsgulv der Vi publiserte faktisk de faktiske handelsregnskapene og resultatene fra våre forhandlere. Kommer snart: The Ultimate Forex Fortjeneste Home Study DVD Program The Complete Forex Inntektssett Strategier inkludert Copyright 2010 Greg Secker og kunnskap til Action Ltd Ingen gjør det. Hvorfor i min ærlige mening er de fleste trenere ikke handelsmenn du kjenner ordtaket, de som kan - og de som ikke kan lære - de fleste er bare utgivere. Periode. Vi beviser våre resultater, og vi har slått alle internasjonale referanser siden vi startet. Det er ingen krangling med det som fortsatt vil viler, whing, whine og moan. Uansett, dette vil virkelig forstyrre dem. Fordi jeg gir deg noen av de beste verktøyene. FOR GRATIS Ja - jeg satser på at du vil elske det jeg må lære deg GRATIS. Jeg vil også satse på at du blir en RAVING FAN. Og jeg tror virkelig en dag at du enten skal delta i en av mine handelsbegivenheter i vår handelsgulv eller delta i et privat 1-til-1-handelsmannssamarbeidsprogram som vi vet, dette er hvor ekte resultater er gjort. Men hvis du bare vil ha tak i verktøyene GRATIS, presenteres her i dette dokumentet min gjest. Alvorlig, ingen kjærlighet mistet. Ta dem med min velsignelse og send dem videre til vennene dine. Jeg har ingenting å tape. Hvis du er seriøs, delta i Ultimate Forex og hold hånden din gjennom handelsprosessen og gjør det jeg gjorde STAND ON THE SHOULDERS OF GIANTS DET ER INGEN SUBSTITUTE FOR Å LIVE ÉN PÅ EN HANDELSKONTAKT MED STRATEGIER - Hvis du er seriøs om å produsere en sikker inntekt stream og har alltid ønsket å vite nøyaktig hvordan du gjør dette riktig og konsekvent, så snakk med teamet mitt og bli registrert. Jeg garanterer at du ikke vil se tilbake. En annen måte uten videre ado. La oss få STARTED Forex Trading Pays Off: Greg Seckers Prosjekt Aston Martin DB9S Kommer snart: Den Ultimate Forex Fortjeneste Home Study DVD Program Den Complete Forex Income Kit Strategier inkludert Copyright 2010 Greg Secker og kunnskap til Action Ltd Hva er Forex Market Hva er oppstyret? Alt om valutamarkedet, eller Forex eller FX Market er bokstavelig talt det største flytende markedet i verden. Dette er lekeplassen til millionæren og til og med milliarderhandler. I Forex kan du bokstavelig talt lage millioner for deg selv, hvis du bruker riktige profesjonelle handelsstrategier. Denne markedsplassen har både innflytelse og nøyaktigheten til å forandre din handels karriere. Ved skriving av Forex handler om 3 trillioner dollar hver eneste dag. Det er mer enn hver enkelt aktivaklasse kombinert (dvs. mer enn obligasjon, aksje, aksjemarkeder sammen). Den store størrelsen på denne markedsplassen betyr at, i motsetning til handelsbeholdninger, kan du enkelt utføre handler din når som helst og få svært stramme spredninger på din handel. Dette betyr at kostnaden for å håndtere er lav, og jo mer du handler kostnaden forblir fast så ulik aksjer hvor du forventer at prisen skal flytte jo større rekkefølge (som meglere må kilde nok lager for at du skal handle), Forexen Markedene er helt flytende, og derfor er Forex det selvvalgte markedet for valg av Millionaire-handelsmannen, på grunn av sin hastighet, effektivitet, gjennomsiktighet og klarhet i signalet. Kommer snart: The Ultimate Forex Fortjeneste Home Study DVD Program The Complete Forex Inntektssett Strategier inkludert Copyright 2010 Greg Secker og kunnskap til Action Ltd Jo flere mennesker, jo bedre signal. For handelssignaler og strategier for å faktisk trene, trenger vi mange handelsmenn å være enige om signalet. Derfor er deltakelsen viktig Fordi Forex er det mest deltakende markedet i verden, kan du være sikker på at signalene er det klareste av enhver markedsplass. Hvis du noen gang har handlet en dårlig væske i fortiden ved hjelp av teknisk analyse, vet du nøyaktig hva jeg mener. Illikvide aksjer trenger bare en deltaker for å ødelegge et ellers perfekt teknisk oppsett. På grunn av størrelsen på Forex markedet, blir denne støyen fra en eller to personer utjevnet på grunn av den rene størrelsen - igjen. Dette oversetter til pålitelige signaler. Strømmen kommer når dine handelsstrategier er avhengige av handel med disse klare signalene. Det du ser på nedenfor er et diagram over EURUSD. Du ser på Pivot linjer under (vel snakk mer om disse senere), bare for øyeblikket legge merke til hvordan prisen springer ut så nøyaktig ut av disse linjene. Handelsstrategier som fungerer, er de som bruker denne typen klare, ubestridelige handelssignaler. Kommer snart: The Ultimate Forex Fortjeneste Home Study DVD Program The Complete Forex Inntektssett Strategier inkludert Copyright 2010 Greg Secker og kunnskap til Action Ltd Hvorfor Trade Forex Markedet som aldri sover Først av alt, tid din tid Dette er en 24-timers markedsplass, det sover aldri. Dette betyr at du kan handle når du vil. Hvis du er en tidlig fugl, finner du oppsett på de store valutaene klokka 7.00. Hvis du er en nattugle, finner du oppsett om kvelden. Poenget er dette, du vil snart finne tidsrammen og valutaene for å overvåke og du plasserer handler når du er tilgjengelig. På Ultimate Forex programmet vil du oppdage hvilke strategier for handel og når. De fleste handelsfolk tror at de store pengene gjøres prøver å skalpe Forex ingenting kan være lenger fra sannheten. De store pengene er gjort i Forex ved å sette opp endelige tradingstrategier og la disse posisjonene bare løpe og løpe og gi deg hundrevis og tusenvis av pips. Det er ingen hull i Forex markedet I motsetning til aksjemarkedet er det ikke gap i Forex markedet. Et mellomrom er et mellomrom på et diagram der det ikke foregår handel, og bokstavelig talt forlater en fysisk hvit plass på diagrammet. Dette er farlig. Hvis du har kjøpt noen aksjer i et selskap bare for å oppdage en uke senere at selskapet har problemer og utgir en fortjenesteadvarsel. Spaltet kan være 10, og med mindre du bruker et garantert stopptap, vil du ta en hel del 10 tap på handelen. Nå er dette kjent for aksjehandlere og det anses markedsrisiko. Men i Forex markedet eksisterer denne risikoen ikke. Forexmarkedet er helt sømløst med andre ord det er ingen hull (unntatt fra fredag ​​kveld til søndag kveld når det ikke er noen handler). Dette betyr at du kan handle markedet non-stop uten frykt for å bli gapped-out av din handel. Se på det følgende diagrammet, i dette eksemplet ville investorer som hadde Yell Group hatt en ekkel overraskelse da de lærte av regnskapsmessige blunders og aksjeportene over 10 over natten. Kommer snart: The Ultimate Forex Fortjeneste Home Study DVD Program Den komplette Forex Income Kit Strategier inkludert Copyright 2010 Greg Secker og kunnskap til Action Ltd ingen kommentarer ennåMain Office 650 North Clay Street Memphis, Missouri 63555 Telefon (800) 748-7875 (660) 465 -7225 Traffic amp Billing Kontakt Lana Norfleet Telefon (641) 722-3008 Faks (660) 465-2626 Ta gjerne kontakt med Mark i tilfelle problemer med nettsiden. KMEM-FM, KUDV og Tri-Rivers Broadcasting er like mulige arbeidsgivere Få tilgang til KMEM-FM FCC Public Information File her. Gå til KUDV FCC Public Information File her. General Manager General Sales Manager: Mark Denney NyhetsdirektørProgrammeringsdirektør: Rick Fischer Sportsdirektør: Donnie Middleton Trafikk og Billing Manager: Lana Norfleet StaffPromotions Regissør: Dave Boden Administrativ Asst: Audrey Spray On Air Personlighet: Donna Craig Chief Engineer: Mark McVey KMEM SALGSDELVERSEN Utenfor Salg-Jimmye Kraus Inside Sales - Audrey Spray KMEM SPORTS DEPARTMENT Spill av spill på personligheter i luften OBITS Mandag 12NO Måned 20. februar 2017 (2 minutter 16 sekunder) KMEM LOKALE NYHETER Måned 20. februar 2017 (4 minutter 5 sekunder) OBITS Mandag 7:00 Måned 20. februar 2017 (2 minutter 7 sekunder) Auction Block Måned 20. februar 2017 (2 minutter 34 sekunder) KMEM NEWS 6 8 AM Måned 20. februar 2017 (2 minutter 16 sekunder) OBITS fredag ​​5 PM Fre 17 februar 2017 (4 minutter 3 sekunder) OBITS fredag ​​12NOON Fredag ​​17. februar 2017 (3 minutter 51 sekunder) OBITS fredag ​​07.mai fredag ​​17. februar 2017 (3 minutter 25 sekunder) OBITS torsdag 12.NOON 16. februar 2017 (2 minutter 0 sekunder) OBITS Torsdag 7:00 Torsdag 16. februar 2017 (2 minutter 8 sekunder) OBITS onsdag 12NO Ons 15. februar 2017 (2 minutter 50 sekunder) OBITS onsdag 7:00 ons 15. februar 2017 (4 minutter 18 sekunder) OBITS tirsdag klokken 17.00 tirsdag 14. februar 2017 4 minutter 13 sekunder) OBITS Tirsdag 12NO Tirsdag 14. februar 2017 (4 minutter 13 sekunder) OBITS Mandag kl. 17.00 Mandag kl. 13.00 Mandag kl. 13.00. Mandag kl. 13.00. 2017 (5 minutter 20 sekunder) OBITS lørdag kl 7:00 lørdag 11 februar 2017 (5 minutter 18 sekunder) OBITS torsdag klokken 17:00 den 9 februar 2017 (4 minutter 25 sekunder) OBITS onsdag klokken 5 februar ons 8. februar 2017 (2 minutter 38 sekunder) KMEM NEWS 01272017 Fri 27 januar 2017 (5 minutter 4 sekunder) Zelda Keith Mandag 23. januar 2017 (3 minutter 3 sekunder) Amy C. Jan 2017 storm Thu 5 januar 2017 (3 minutter 53 sekunder) Kokbestilling tirsdag 13. desember 2016 (1 minutt 0 sekunder) Lori FulkBazaar 2016 Thu Decemb (1 minutt 46 sekunder) 2016 FCC 100th Homecoming Onsdag 28. september 2016 (5 minutter 26 sekunder) Beau Becraft 1 Mandag 26. september 2016 (2 minutter 26 sekunder) Beau Becraft FULL INTERVIEW Fri 23. september 2016 (5 minutter 5 sekunder) KMEM FELLESSKAPSKALENDER Ons 21. september 2016 (2 minutter 18 sekunder) KMEM COUNTRY SHOWDOWN Tue 9. august 2016 (1 minutt 2 sekunder) Jobbmesse Rapporter 7 Torsdag 21. april 2016 (4 minutter 25 sekunder) Jobbmesse Rapporter 6 Torsdag 21. april 2016 (3 minutter 20 sekunder) Jobbmannsrapporter 5 Torsdag 21. april 2016 (2 minutter 26 sekunder) Jobbmannsrapporter 4 Torsdag 21. april 2016 (3 minutter 26 sekunder) Jobbmannsrapporter 3 Torsdag 21. april 2016 (2 minutter 27 sekunder) Jobbmesse Rapporter 2 Torsdag 21 april 2016 (2 minutter 36 sekunder) Jobbmesse Rapporter 1 Torsdag 21. april 2016 (1 minutt 51 sekunder) KMEM PROMO Høst 2016 Tue 15. november 2016 (1 minutt 1 sekunder) Raising The Bar Show Fri 3. mars 2017 (55 minutter 0 sekunder) General Store fredag ​​fredag ​​3. mars 2017 (54 minutter 30 sekunder ) Kaffepause Fredag ​​3. mars 2017 (30 minutter 0 sekunder) Generell butikk torsdag 2. mars 2017 (54 minutter 30 sekunder) Kaffepause torsdag 2. mars 2017 (30 minutter 0 sekunder) Kaffepause onsdag ons 1. mars 2017 (30 minutter 0 sekunder) General Store Tirsdag Tirsdag 28. februar 2017 (54 minutter 30 sekunder) Kaffepause Tirsdag 28. februar 2017 (30 minutter 0 sekunder) Generell butikk Mandag Mandag 27. februar 2017 (54 minutter 30 sekunder) Kaffepause Mandag Mandag 27. februar 2017 ( 30 minutter 0 sekunder) Generell butikk Onsdag Ons 22. februar 2017 (54 minutter 30 sekunder) Det er mange forexhandlere som gjør store fortjeneste, men mange har ikke en høyskoleutdanning, og mange bruker ikke hele dagen trading hva skiller dem fra resten er deres tankegang . Trading er en kombinasjon av metode og tankegang, og dette er hva denne artikkelen handler om. Nøkkelen til markeds suksess er: Lyd Enkel Metode Utført med Disciplin Trading suksess Hvis du ikke kan utføre en metode med disiplin, har du egentlig ingen metode i utgangspunktet, men det er mye vanskeligere å gjøre enn de fleste handelsmenn tror. Hvis du ikke tror å ha riktig tankegang er avgjørende for forex trading suksess så tenk på dette faktum. For 100 år siden mistet 90 handelsfolk og denne tallet forblir det samme i dag. Tenk på dette forholdet har vært det samme til tross for alle fremskrittene i prognoser, programvarenyheter og internett er forholdet det samme. Årsaken til dette er handel suksess er ned for det meste å tenkemåte, menneskets natur er konstant, og den vil forbli den samme i 100 år som tiden kan se på å få den rette tankegangen mer detaljert. 2. Arbeid Smart Ikke vanskelig Å lære en metode er grei, og noen kan gjøre det som følgende eksempel viser. Hvis du leser historien om skilpaddene (se våre andre artikler), vil du lese hvordan en gruppe mennesker som aldri hadde handlet før, lærte å gjøre det om 14 dager og fortsatte å tjene millioner. De gjorde dette ved å jobbe smart, ikke hardt og bare lært hva de måtte - ingen fyllstoffer eller informasjon for informasjon skyld. I mange jobber får du betalt for innsatsen du legger inn. Når du handler FOREX, tjener du belønningen din rett og slett for å være riktig. Som konklusjon trenger du ikke å jobbe hardt, du må jobbe smart Nøkkelen til handelssuksess er å ha tillit til det du gjør og metoden din, dette fører til disiplin og valutahandel suksess. Du hører handelsmenn snakke mye om at disiplin er en nøkkel til suksess i valutahandel - men du hører dem ikke snakke så mye om tillit, men det er en viktig ingrediens i handelssuksess. For å ha tillit, må du forstå nøyaktig hvordan og hvorfor en forex-handelsstrategi fungerer og vil fortsette å fungere. Hvis du har tillit, kan du skaffe nøkkelfunksjonen som de fleste handlende mangler. Discipline er nøkkelen til valutahandel suksess - Hvis du ikke handler metoden din med disiplin, har du ikke en metode PERIODE. Det er ikke så lett å handle på en disiplinert måte så mange handelsmenn tror som når penger er på linjen, handler en metode når det lider en periode med tap, er vanskelig mentalt. Enhver handelsmann kan lære å handle, men ikke mange handelsmenn får den riktige tankegangen å lykkes, og dette har vært tilfelle gjennom handelshistorikken. Suksess kommer fra innen Den første grunnen er at de fleste handelsfolk bare ikke kan akseptere ansvar for deres handlinger, slik at de prøver og kjøper suksess - men de forstår ikke helt hvorfor metoden virker og kan ikke få tillit og disiplin og mislykkes. Hvis du vil bli en vellykket forex-aktør, må du akseptere at du er helt ansvarlig for det du gjør og ingen andre. Bygg et enkelt, robust handelssystem du forstår, ha tillit til og handle med disiplin. Det høres lett ut, men få forhandlere er forberedt på å jobbe hardt på de riktige områdene, og de fleste vil ikke akseptere ansvar for deres handlinger. Resultatet av dette er tap Suksess kommer fra innsiden, og du kan gjøre det hvis du vil hvis du ikke vil du sannsynligvis vil mislykkes.

No comments:

Post a Comment