Sunday 12 November 2017

Full Time Forex Trader Inntekter


Hvordan bli en vellykket deltid Forex Trader Deltid forex trading kan være en vellykket måte å supplere din inntekt, uansett hva din situasjon eller tidsplan. Selv om du jobber heltid eller holder en deltidsjobb, kan du finne tid til å handle i dette potensielt lønnsomme markedet. Les videre for noen tips for å hjelpe deg med å komme deg dit. TUTORIAL: Forex Valuta Nøklene til suksess i Forex Nøkkelen til vellykket forex trading er å spesialisere seg i valutaparene som handler når du er tilgjengelig for handel, og å bruke strategier som ikke krever konstant porteføljeovervåking. En automatisert handelsplattform kan være den beste måten å oppnå dette, spesielt for nye handelsmenn eller de med begrenset erfaring. (Sjekk ut noen vanlige feil som ofte drar opp forexhandlere i de viktigste grunnene til at Forex Traders mislykkes.) 1. Finn de riktige parene å handle Selv om forex trading skjer 24 timer i døgnet i løpet av uken, er det best å handle i toppvolum timer for å garantere likviditet. Likviditet er en forhandlers evne til å selge en posisjon, noe som er mye lettere å gjøre når markedet er mest aktivt. Forutsatt at du jobber en ni-til-fem jobb, vil du være tilgjengelig for handel enten tidlig eller sent på dagen. Avhengig av valutaparene du handler, kan høyt volum oppstå på hver ender av dagen. Enten tid kan være riktig tidspunkt for handel. For småhandlere med minikontoer og nybegynnere som mangler erfaring, anbefaler eksperter handelskurs i USA mot ulike utenlandske valutaer. Enda mer erfarne handelsmenn foretrekker handel i amerikanske valutaer mot andre utenlandske valutaer, selv om mange kunnskapsrike forexhandlere også vil handle utenlandsk valutapar. Det store flertallet av dollarvolum som handles på valutamarkeder, forekommer i valutaparene under. På grunn av god likviditet i disse parene kan det være klokt for deltidshandlere å begrense handel til disse raskt handlede valutaene. (For mer informasjon om globale valutaer, les Top 8 mest tradisjonsmessige valutaer.) For deltidshandlere med mer erfaring, og med tid til undersøkelsesforhold og omstendigheter som kan påvirke valutapriser, tilbyr følgende par også høy likviditet. Fordi deltidshandleren har en begrenset tid for å handle, anbefaler eksperter kun å handle USDEUR-paret. Dette paret er oftest handlet, og det er en rikelig mengde lett tilgjengelig informasjon om disse valutaene i trykte, kringkastede og internettmedier. Omvendt fraråder eksperter deltakere fra å handle to utenlandske par som kan kreve mer sofistikert kunnskap, og for hvilken informasjon kanskje ikke er lett tilgjengelig. (For å lære mer om handel med amerikanske dollar, sjekk ut Play Foreign Currencies Against US Dollar - Og Win.) Det finnes en rekke automatiserte handelsprogrammer med et bredt spekter av funksjoner tilgjengelig på markedet. Noen av dem kan være i stand til å overvåke valutapriser i sanntid. plassere markedsordrer (pålegge grense, markedsbehandlet eller stoppe ordrer), gjenkjenne lønnsomme sprekker og ordre handel automatisk. Vær imidlertid oppmerksom på at selv om en handel er bestilt, er det ingen garanti for at bestillingen vil bli fylt på handelsgulvet til forventet pris, spesielt i et raskt og flyktig marked. Et såkalt sett og glemmer program kan være den beste måten for en begynnende deltidshandler å begynne å lære om forex trading, og la programvaren gjøre de automatiserte avgjørelsene. Flere automatiserte programmer tilbyr en enkel plug and play-funksjon - en enkel måte for deltidsbegynnere å begynne å handle. Dette i en av de største fordelene med automatisert handel - disiplinert, unemotional trades. Mer erfarne deltakere kan foretrekke en mer hands-on trading-tilnærming, og velg automatisert handelsprogramvare med flere programmerbare alternativer. (For å lære mer, se Forex Automation Software for Handsfree Trading.) 3. Bruk Dispassion og Discipline For handelsmenn som tar sine egne handelsbeslutninger, i stedet for å stole på et automatisert system, er disiplin og dispassion avgjørende for suksess. Deltidshandlere rådes til å ta fortjeneste når de materialiseres i stedet for å forutse større spredninger og større fortjeneste. Dette krever en grad av selvdisiplin i raske trendmarkeder hvor gunstige spreads utvides. Fordi en trend kan slå seg omgående og bli påvirket av en ekstern hendelse som en deltidsentreprenør kanskje ikke er klar over, får vellykkede handelsmenn fortjeneste når de kan. Tilbakestilling og stopp av markedsordrer kan pålegges for å beskytte mot plutselige tilbakevendelser i markedet og for å minimere risiko. Men som nevnt tidligere, er det ingen garanti for at en ordre vil bli fylt til forventet pris. (For tips om hvordan du analyserer din handel og forbedre, les 4 grunner til at du trenger en Forex Trading Journal.) Deltidshandlere med liten eller ingen erfaring anbefales å begynne å handle med små mengder valuta. Ved å åpne en mini forex-konto. som krever et mindre innskudd enn kontanter, kan handelsmenn kontrollere 10.000 valutaenheter. Standardvalutaen kontrollerer 100.000 valutaenheter. Minimumskasseinnskudd på en minikonto kan starte på 2000 og kan være så høyt som 10.000. Med innflytelse som tilbys til handelsmenn, som kan løpe så høyt som 400-til-1, kan potensielle gevinster og tap være betydelige. Utnyttelse er definert som lånte penger, hentet fra utlånsinstitusjoner eller meglerfirmaer, som tillater handelsmenn å kjøpe valuta mye på margin. Med andre ord tillater overføring meglerne å sette opp bare en brøkdel av kontanter representert i en valuta mye. For eksempel, med 1 margin, er det bare 1.000 som kreves for å handle en valuta mye verdt 100.000. (For mer innsikt, sjekk ut Forex Leverage: Et dobbeltsvinget sverd.) Endelig, legg aldri mer penger i fare enn du har råd til å tape. The Bottom Line Vellykket deltid forex trading er et spørsmål om disiplin, dispassion og trading de riktige valutaparene på riktig tidspunkt på dagen. For nybegynnere, er et automatisert handelsprogram trolig den beste måten å bryte inn i forex trading, i hvert fall til neofytehandleren blir mer kjent med handelsprosedyrer og muligheter. Som ethvert aspekt av å investere eller spekulere, er det ingen garanti for at du vil tjene penger. Smarte, kunnskapsrike, erfarne forhandlere - og til og med nybegynnere i forex trading - vil imidlertid ha bedre sjanse til å tjene penger hvis de følger de få enkle prinsippene som er beskrevet ovenfor. (Aspiring Forex Traders kan begynne å lese Forex Trading: Bruke det store bildet.) Tråd: Er det noen som gjør en god levetid Full time Forex Trading Er det noen som gjør en god levetid av full tid forex trading Jeg vil bare høre at det kan være gjort. Alt jeg ser ut til å bli lagt ut på nettet (og jeg har sjekket slutte noen fora) er folk som handler med mikrokontoer i håp om å treffe den store, eller bare bare spekulasjoner om å leve hvis slikt og slikt fortjeneste fra en demo-konto kan gjentas med en ekte penger konto. Er det noen der ute som faktisk gjør en god levende handel FOREX Heltid Min definisjon av en god livsstil er å tjene penger ved å handle FOREX på minst like mye som det gjennomsnittlige profesjonelle gjør etter arbeidsår i sin karriere. I USA vil det være 75k-100k i året. Jeg antar at det ville ta minst 100k i året å være en full tid Dag Trader og kunne gjøre en anstendig lønn, forutsatt at 10 per måned er rimelig og bærekraftig over lange perioder. Sist redigert av InfinityComplex 09-14-2013 kl. 05:20. FX-Men Æresmedlem Bli medlem Sep 2010 Sted Cheshire, UK Innlegg 2.019 Id si du spør dette litt for snart for meg å gi deg dette beviset Jeg jobber med dette eksakte konseptet selv om vi snakker, her er en foreløpig oppsett som dårlig å bruke. gtgtgt BFX Equity Management Jeg er i ferd med å reise og jobbe med en venn av meg, en mulighet som jeg bare ikke kunne passere for å se verden før jeg satte opp handel på heltid igjen. Beklager at du ikke er klar til å reise allerede Du er her: Hjem Hvorfor jeg handler for en levende Hvorfor jeg handler for å leve Med fremskritt innen teknologi, gjør flere og flere mennesker en full tid inntekt fra komforten av deres hjem og jeg er glad å si at jeg er en av dem. I utgangspunktet gjør jeg full tid inntekt fra handel forex og binær alternativ. Så gi meg noen minutter av din tid til å fortelle deg mer om reisen min og hvem jeg er. Jeg har alltid vane til å introdusere meg selv først fordi jeg ikke liker ideen om at folk gjemmer seg før et nettsted prøver å selge noe. Problemet med internett nå er det mange markedsførere som utgjør seg som en ekspert som prøver å selge de elendige kursene, signaler og andre tjenester til mennesker. Det er derfor de må skjule seg bak deres nettside. For meg er jeg en ekte handelsmann som lever av min binære og forex handelsinntekt, og derfor har jeg ingenting å skjule. I stedet ønsket jeg å være venner med dere her, da jeg tror at det er skjebne vi møter her i denne bloggen til tross for at vi ikke er i samme land. Jeg har vært en fulltidshandler siden 2008 og tjent konsekvent fortjeneste måned etter måned siden 2009, uansett markedsforhold. Men jeg begynte ikke mirakuløst som en god handelsmann. Før jeg snublet over denne binære og forex trading muligheten, pleide jeg å jobbe som ingeniør i et multinasjonalt selskap. Da jeg ikke liker følelsen av å jobbe fra 9 til 5 pluss jeg ikke liker å lytte til tullet til sjefen min, sluttet jeg jobben min etter å ha jobbet i ett år. Jeg blir en privat veileder undervisning matematikk til studenter og til slutt startet en publisert 7 matematikk bøker som er tilgjengelige i de store bokhandler i mitt land. Selv om inntektene var gode, men jeg må selv levere og pakke bøkene, som er en form for å bruke tid til å bytte for penger. Nedenfor er en mediedekning av meg på lageret Som jeg sa, er jeg ikke de markedsførerne som poserer som en ekte handelsmann ved å gjemme seg bak nettsiden. Jeg våger å vise meg selv og min familie her i denne bloggen min, da jeg sterkt tror på hva kurset mitt kan levere og derfor har ingen grunn til å gjemme seg bak nettsiden min. Jeg startet forex trading i 2008 i håp om å kunne leve den livsstilen jeg ønsket. Jeg begynte da å komme inn i flere forex kurs og bestemte meg for å handle med mine hardt opptjente penger som jeg lagret over flere års arbeid. Men min konto ble tørket ut to ganger på rad, og kostet meg nær 20.000. Som jeg er en person som holder fast i det jeg tror på, og jeg bestemte meg for å studere markedet mer detaljert. På bare ett kort år klarte jeg å formulere min første pengestrategi og sakte, jeg begynte å formulere andre strategier for å øke min handelsinntekt som virkelig gjør at jeg kan bli en fulltidshandler hjemme. I 2012 får jeg vite om binær opsjonshandel og begynte å prøve. Jeg startet liten med bare 10 per handel og benytter denne muligheten til å formulere min egen binære alternativstrategi. Innen 6 måneders tid formulerte jeg 3 strategier som gir meg konsekvent inntekt hver måned siden da til i dag. I dag er inntektene som jeg er fra handel tillat meg å leve den livsstilen jeg ønsker og viktigst gir meg det beste for familien min. Jeg kan bringe dem til ferie tre ganger i året pluss jeg kan melde sønnen min til en førskolekvalitet og jeg er i stand til å gi familien min det beste jeg kan. Best av alt, jeg har trent over 500 handelsmenn fra kurset mitt, og mange av dem er fulltidshandler som meg i dag. Nylig har jeg også opprettet en Forex Trade Copier Service for leserne av min forex blogg, så vel som å hjelpe dem å vokse sin handelskonto mens de lærer og praktiserer mine strategier i Forex Street University Course. Nedenfor er noen e-postmeldinger jeg har mottatt fra dem Det er mange markedsførere på nettet som utgir seg for å være ekte handelsfolk som prøver å selge deg kurs og tjenester som ikke fungerer i det hele tatt. Jeg har mottatt e-post fra lesere som forteller meg hvor mye penger de har brukt på ulike kurs, men de tjener fortsatt ikke penger i handel. Derfor bestemte jeg meg for å starte denne bloggen for å dele med deg ting som virkelig fungerer slik at du kan skille en ekte handelsmann fra en FAKE TRADER. Så tilbringe en gang på denne bloggen her, og jeg er sikker på at du vil lære mye i det.

No comments:

Post a Comment